2008. dec. 18.

Aranyág



December 16., este nyolc óra. A magyar közszolgálati
televízió 1-es csatornáján, főműsoridőben mutatkozott be
ország-világ előtt a képen látható úrhölgy, azaz...ő...hölgyúr.
Egyébként is nagyon menő társaság jött ott össze a stúdióban:
Zalatnay "Csini", Szulák "Mélytorok" Andrea, Pityinger
"Kábítószerember" Laci és a slampos, szürkeruhás,
"Gyomorbetegarcú Ismeretlen" társaságában villogott hősünk:
Lady Dömper. Mindenesetre megtudtuk tőle, hogy nyolc
Whiskey-kólát csakis az iszik meg aki nem alkesz, hanem csak az,
akinek az jól esik. Aha. Pityinger sose marad ki reggel hatnál tovább
ha bulizik, mert szerinte reggelig bulizni illúzióromboló. Aha.
A Gyomorbetegarcú Ismeretlen nem tudott mondani semmit se,
a többit már nem hallottam, mert elnyomta a készülék hangját a
bensőmböl feltörő fékezhetetlen, és vígasztalhatatlan zokogás.



Az éjszaka még párszor felriadtam: álmomban Pityinger jött el
hozzám lopni, a konyhában matatott, pakolta ki a hűtőt.
Zalatnay a Gyomorbeteg lábfejét vakargatta, és kicsit nyáladzott.
Aztán egy Aranyág gála díszletei közt piruettezve, Lady Dömper
úrhölgy/hölgyúr siklott át a szobán, jobb kezében a klasszikus
"Krasznaja Moszkva" üveggel, a bal karján egy kis púpos,
néger csecsemővel, és rámkacsintva ezt sziszegte:
- Szépfiú, nem kérsz egy kicsit? Aranybogaram...cukipofám...



4 megjegyzés:

Unknown írta...

Hm...
Miután elolvastam eme horrorisztikus írást elgondolkoztam.
Jézus.......Micsoda álom lehetett!
Este lefekvéskor még eszembe jutott a
poszt! Lehunytam a szemem, és az ígéretes lady dömper arcképe bukkant föl a homályban...

Névtelen írta...

Ez az a műsor melyben éles határok tudnak lenni a jótékony célok és az ajándékba kapott megmutatkozások között. Hogy mindez közszolgálatilag az M1-en? Tényleg siralmas..

NaP

Per Spegulo írta...

És a főzős műsorokról nem fogsz álmodni? Amikor Ganxta a kutyák szájából szedi ki a kaját, vagy amikor Bakfark-Benkő a csótányokkal versenyez a konyhában, hogy ki kapja el hamarabb a falatot?
De a kedvencen a ki-tudja-miért-híres Csula bácsi, akinek evés közben kiesik a szájából a protkó.

Én ebből a műsorból jöttem rá, nincs is magyar konyha. Minden amit tudunk, mi-bunkó-magyarok, azt mind a győzikesőból és Bagó Margittól és el-el (lakatoslászló) dzsúniortól loptuk. Ki kéne már vándorolnunk és megmutatni a világnak, hogy nem csak a cigányok csöcsein lógva tudunk értéket alkotni. Mert most nagyon úgy néz ki: cigány - tud főzni; cigány - tud énekelni; cigány - megöli Horák Nórit.

gloire írta...

Xeni, féltem tőle hogy ragályos,
igazam lett ezekszerint. Vigyázz
az álmaiddal.

Tuzzogok, karácsonykor
ne duzzogj.) Ezekről a kereskedelmi
tévékről én nem tudok írni, mert számomra nem léteznek. Nem nézem,
nem látom, tehát nincsenek is .)

Ami a pedig a cigány-magyar viszonyt illeti: nem tudom, hogy jutottunk idáig, de igaz, hogy ezek a kétségbe esett próbálkozások a
békéltetésre, és az összeboronálásra (mint pl. ezek a főzős műsorok) engem is csak bosszantanak és kontraproduktívak
addig, amíg a kézzelfogható, napi megfélemlítést, és brutalitást nem tudjuk valahogy felszámolni.